7 de febr. 2015

Quinze guies didàctiques per treballar les intel·ligències múltiples a l'aula.

Howard Gardner, és un psicòleg, investigador i professor de la Universitat d'Harvard, conegut en l'àmbit científic per les seves investigacions en l'anàlisi de les capacitats cognitives i per haver formulat la teoria de les intel·ligències múltiples, la qual cosa el féu creditor al Premi Príncep d'Astúries de Ciències Socials l'any 2011.


La teoria de les intel·ligències múltiples sosté que no existeix una intel·ligència única en l'ésser humà, sinó una diversitat d'intel·ligències que treballen juntes, encara que com a entitats semiautònomes que marquen les potencialitats i accents significatius de cada individu en tot un seguit de escenaris d'expansió de la intel·ligència.


Tot seguit trobaràs fantàstics materials didàctics elaborats per Fundació Mapfre a través del portal Recapacita i que estem segurs els animaran a explorar nous camins a l'aula. 

Llistat de recursos:

  • Introducció (AQUÍ)
  • Intel.ligència Corporal (AQUÍ)
  • Intel.ligència  Emocional (AQUÍ)
  • Intel.ligència  Espacial (AQUÍ)
  • Intel.ligència  Lingüística (AQUÍ)
  • Intel.ligència  Matemàtica ( AQUÍ)
  • Intel.ligència  Musical (AQUÍ)
  • Intel.ligència  Naturalista (AQUÍ)
  • Intel.ligències  Múltiples i la Escola Inclusiva
  • Intel.ligències Mútiples i Aprenentatge Cooperatiu.
  • Intel.ligències Múltiples i Pensament Estratègic.
  • Intel.ligències Múltiples i Neurodidàctica.
  • Intel.ligències Múltiples i Creativitat.
  • Intel.ligències Múltiples i Competències.
  • Intel.ligències Múltiples i TIC.


  • [Font: http://profesoradoreligion.blogspot.com.es/]
    Valora el post!